Dansa ordning på mitt liv

Sitter här och kollar upp om jag skulle ta och börja på någon dans, ett intresse som väcktes till liv i Brasilien. Men det är så svårt. Vad ska man börja på? Jag skulle egentligen behöva pröva på lite olika stilar, dessutom har jag ingen vidare bra koll. Men något säger mig reggaeton/dancehall/hiphop/streetdance? Okej, det är verkligen HELT random att någon som jag ens funderar över något sånt här - det kan man nog inte tro när man ser mig, i och för sig ganska svårt att tro något i över huvud taget när man ser mig eftersom jag alltid ser olika ut. Jag är en mystisk person helt enkelt. I alla fall, måste klura ut det här. Måste få ordning på min dator också, sitter fortfarande med mammas, eller min gammla. Sen måste jag få ordning på mitt rum, ordning på mitt liv helt enkelt. Tur att det är hyffsad ordning i min almanacka i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0