Lite bloggdesign

Ja, då var designen uppe och klar då! Eller nästan i alla fall, ska väl upp någon bild och en text också så småning om. Ganska stolt över att jag fixade det helt själv, inte sådär jättekomplicerat kanske - men snyggt och stilrent, precis som jag vill ha det. Vad tycks? Ja, ni är väl inte så många som läser än så länge men om någon liten trevlig person hittar hit hoppas jag att den blir nöjd. ;) Haha! Det kanske märks att jag tycker om lila? Ingen aning om var det kom ifrån, men har verkligen blivit helt besatt av lila. Jag som ungefär hatade lila förut, konstigt eller? Nej, nu ska jag inte sitta här och ruttna nå mer, dags att bege sig dit partyt är! Det enda som är lite tråkigt är att jag inte är 18 ännu, men det blir nog inga problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0