Lite melankolisk touch sådär

Imorgon börjar lektionerna, tillbaka till en vardag jag inte levt på över ett år och ett sommarlov. Det ska faktiskt bli ganska kul för en gångs skull, nästan spännande till och med. Vi får hoppas det fortsätter så. Ser faktiskt fram emot den här hösten. Allt nytt, men ändå så välbekant. Ska bli mysigt med mörker, höstkappor och duggregn. Det är något man kanske inte inser så lätt, men årstider behövs. Annars känns det som om att tiden står still.

Sista helgen på sommarlovat har passerat, sista helgen som 17. Lördagskvällen blev oväntad men rolig, fredagen likaså, men lite mindre rolig kanske. Var inte på humör om man säger så. Idag har jag mest legat på en filt i gräset och läst körkortsteori och druckit min egengjorda snabblatte. Det är verkligen livet, att ligga där i solen. Inte så mycket som behövs egentligen. Lite övningskörning och att laga lyxmiddag till mig själv har hunnits med också. Försov mig med A och försökte hinna iväg på öppet hus, men det gick inte så bra. Har förmodligen redan bestämt mig för vilken dans det blir, så spelade nog inte så stor roll iaf.

Har verkligen ingen som helst aning när jag börjar imorgon, kommer inte in på intranätet och därmed inte åt mitt schema. Måste upp tidigt i alla fall och städa lägenheten innan päronen kommer och läsa lite mer i teoriboken, lektion och provskrivning imorgon efter skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0