Att skriva en bok

Nämen titta, nu sitter jag här igen. Ganska skönt att skriva av sig emellanåt faktiskt!! Det kanske blir en bok till slut i alla fall... Ja men lätt!! Borde verkligen börja på min bok snart, som jag kommer bli världskänd för... Grejen är bara den att jag har storyn på tungspetsen, och vid nåra tillfällen har den hoppat fram, liksom bara uppenbarat sig för mig men lika fort glömmer jag bort det igen och kommer liksom inte på det!!! Jag är väl inte redo ännu antar jag, men den ligger där och lurar.. Nästa gång måste jag fan skriva ner det!!! I alla fall, livet idag var ganska chill... förutom att internet cpade sig imorse när jag verkligen behövde det och jag stressade ihjäl mig till något som inte ens blev av sen... Men jag fick förberedelsen gjord i alla fall! Tack gode gud för det! Bella pluggar igen, ett mirakel! Bara den här veckan nu, sen åker jag till Tallinn, sen är det snart jul. Det känns himla konstigt faktiskt. Förra året satt jag och svettades i ett 30gradigt Brasilien och hade sjuk hemlängtan (i alla fall på självaste julafton) och bara drömde om att vara hemma och baka chilichokladtryffel... Nu tycker jag inte alls det är lika spännande längre även fast jag för en tid sen såg fram emot att fira jul i Sverige för en gångs skull, och nyår som jag inte gjort på två år! Fast nu vet jag inte längre, vill mest åka utomlands och slippa alla förväntningar (främst mina egna)... Okej det märks att gamla Bella är tillbaka, som alltid skriver extreeemt långt men här sätter jag stopp nu innan det går för långt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0