I know where to put all the puzzle bits

Vad sägs om att gå och lägga sig kanske? Hm.. Råkade sova middag idag men snart borde det väl ändå vara dags igen. Länge sen jag "råkade" sova middag, det märks verkligen att det är slutet på terminen och jag BALLAT ur. Fast jag har faktiskt försökt idag, så gott det gick. Ska försöka få det mesta gjort nu innan fredag i alla fall, så jag kan slappna av sen fullt ut och dra till solen och chilla och allt vad jag vill göra. Trots att jag är lite urballad diggar jag faktiskt mitt liv för tillfället, det går inte helt enligt planerna men det känns ändå som om jag har pusslet under kontroll om man säger så. I know where to put all the bits, bara det att jag inte lagt alla bitar ännu - men varför ha så bråttom?? Okej, det finns vissa anledningar till viss del men jag är som jag är och det är som det är. Jag vet ändå att det kommer bli så, inte när och inte hur och inte var, men hey, man kan inte veta allt heller.

Wooow, det händer mycket nu i alla fall men jag känner ändå att jag borde vara lite mer med nära och kära, har vart lite dålig på det på senaste tiden. Nu får jag skärpa mig, känner ju faktiskt av att det fattas i mitt liv men det är lätt att ändra på. Nu ere snart jul i alla fall och sen är det bara att ta i tu med alla andra planer och grejer jag har på G. Det kommer bli stort, yey! Vet som vanligt inte alla detaljer of course, men jag jobbar väl på bra här tycker jag nog ändå... Får ta och bita ihop lite nu för fan bara och få allt överstökat - gäller det mesta. Got nothing to loose! GET UP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0