Kom igen så åker vi!!!

Jag kanske borde överväga det här med att göra det jag borde, men jag har verkligen INGEN som helst lust. Det bara går inte, jag är som handlingsförlamad på den punkten. Det hela började väl med att jag hittade en sista minuten resa till Brasilien klockan 11 ikväll och seriöst övervägde att satsa och började ta reda på info om de vackraste stränderna utanför Recife. Flyg tur&retur för 2 lax!!! Galnare kan det inte bli! Väl på plats är det bara för mig att sköta snacket och leta upp boende för mindre än 100 kr natten!!! Okej, Recife är Brasiliens farligaste stad men det är som mitt andra hem nu och jag vet hur man handskas med de där typerna nu. Alltså 2 veckor i Brasilien för mindre än 3 500, inte konstigt att jag blev VILD! Det brukar sluta så...  Dock kan jag inte idag för imorgon åker jag till Tallinn och jag bara måste fira jul i Sverige i år... Men nån gång snart ska jag lätt bestämma mig dagen innan och bara åka någon stans. Man måste våga ta lite risker här i livet! Runt nyår kommer jag inte kunna hålla mig längre, då smäller det! Förhoppningsvis får jag sällskap på också? =)

Nä, nu ska jag nog på allvar överväga det här med att ta tag i mina plikter. Annars känns det ju lite onödigt att jag åkte hem bara för att göra det liksom... Herregud, snälla lusten och orken, våldgästa mig för en liten stund? Jag orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Hmpft....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0