Beslutångest inför fel sorts beslut

Snart är det Prison Break som har en hedersplats på veckans tvtittande (den enda timmen i veckan jag kollar på tv wtf). Jag är väl förmodligen den enda som fortfarande kollar på det? Lite tjatigt är det väl kanske, men PB i mitt hjärta för alltid ändå alltså! Måste kolla säsong 1 och 2 igen!!! Har pluggat lite körkortsteori, det går väl sådär men jag kämpar på, och fixat med musiken på datorn (något som man kan ägna timmar åt alltså). Har nog äntligen löst mitt jackproblem också tror jag, eller jaa hoppas jag väl.. Att det ska vara så svårt! Haha.. Som S sa, jag har svårt att bestämma mig för värsta småsakerna men sticker iväg ett år till Brasilien hur som helst.. Haha, ja bra konstig är jag ibland alltså. Kanske borde tänka över min prioritet, den är nog ganska vrickad! Men det är ju sant.. Det är mycket svårare att bestämma sig för vilken jacka man ska köpa än för att sticka iväg ett år till Brasilien! Konstigt men sant.. Ja, jag är nog sjuk! :P

Kommentarer
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna med bloggkoll.se



/Xonx

2008-11-06 @ 12:08:27
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Fina

hehe, ja vissa beslut är svåra att ta även fast de inte borde vara det. Jag är nästan beslutsångesten själv, personifierad alltså! Förstår inte att det ska vara så svårt =)

2008-12-02 @ 20:40:36
URL: http://jstg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0