Ny vecka, nya möjligheter

Wow, söndag kväll igen. Måste verkligen sova snart, ska upp typ halv 6 imorgon för en 3 h och 20 min lång körlektion imorgon bitti kl 7!!! Buhu, må det inte vara sådär sjuukt kallt då! Men det ska ju bli varmare igen nu har jag hört... Inte långt kvar till uppkörningen nu (längtar tills jag får den där lilla plastbrickan) och på fredag skriver jag ju teorin! Jaaa, då kan ni säkert tänka er hur min vecka kommer se ut... Helgen hart vart mys i alla fall så nu är jag laddad igen! Så mycket att göra och hålla reda på! Men jag klarar allt, utan problem! Konsten är att andas! Och det där ljuset, tanken på framtiden (och nuet) i bakhuvudet och den där känslan i bröstet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0