Idag är det torsdag

Sitter här i soffan med min utsökta snabblatte och två knäckebröd mackor. Hur klarade jag mig utan knäckebröd i ett helt år? Det har fortfarande inte gått in i mitt huvud!!! I fortsättningen får jag helt enkelt börja importera om jag ska bosätta mig på någon plats i världen där det inte finns knäckebröd igen!! Uhu... Ska iväg på yoga lite senare. Annars känns det som om hela dagen redan har passerat, jag skulle inte sova så länge ju! Men låg uppe till halv 3 och gjorde gud vet vad så det var väl ganska behövligt och jag drömde så mysiga drömmar! You're always in my dreams babe! Soon not to become dreams?! I alla fall, lika bra att hela dagen redan har gått för det betyder att tiden går fort och snart är det dags igen! Helt sjukt vad mycket det finns att se fram emot nu framöver, så höstlovet är ganska klent i jämförelse med det vill säga!

Har inte vågat titta på termometern ännu, men det ser väl inte sådär jättekallt ut? Vattnet ligger lugnt och stilla i alla fall, så det blåser nog inte! Trevligt vore förståss med en annan färg på himmelen men man kan inte få allt! Nej nu ska jag fortsätta fundera på vilken konsult jag ska anlita och plugga lite mer teori! Måste fixa med all musik på datorn också!

Man ska inte tro att det bara är över Sverige det ligger gråa moln, även fast det vore lite trevligt emellanåt att få se det som faktiskt finns där bakom...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Bli medlem här och få presentkort på Kicks.

Det är helt gratis och du får 50kr när du bli medlem.



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=16325



Kram/ hanna

2008-10-30 @ 14:18:19
Postat av: Claudia

Vinn biobiljetter värde 600kr till den nya James Bond filmen och lite fler grejer! Tävlingen avgörs ikväll! Är du med ännu?

CLAUD.BLOGG.SE! ♥



Gillar din header=)

2008-10-30 @ 16:04:18
URL: http://claud.blogg.se/
Postat av: circus em

mycket snajsig blogg!

2008-10-30 @ 23:25:20
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0