Enormt skummt ska det va!


Ja, det viktigaste är skummet. Inte kaffet, nej nej, inte alls! Vilken tur med andra ord att jag verkligen fått in tekniken så det blir myyyycket skum (val av mjölk spelar också roll), så jag inte blir sådär ledsen när det bara blir lite skum. Skum är grejen (mycket som är grejen iof). Gör mig en sån här nästan varje dag när jag kommer hem, en ganska dålig vana som man kanske borde sluta med? Men det är ju så gott! Fast kanske borde börja med grönt te istället, det dricker jag ju rätt ofta det med i och för sig. Hursomhelst äter jag typ en mörk chokladkaka om dagen också, det borde jag sluta med på riktigt. Men mörk choklad är ju nyttigt, eller hur var det? Sitter här och laddar ner lite dancehall, det är ju... eh... speciellt. Jag får säkert reda på vad jag ska med det till så småning om... Resten av folket är påväg hit, mina lila strumpbyxor som ännu är oinvigda kanske åker på ikväll? Men det är ju så kallt!! Hur ska jag överleva? Kan inte julen komma snart, och sen vår tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0