Är på så jäkla konstigt humör, godnatt

Ska, eller borde inte ens reflektera över mitt nuvarande tillstånd. Dessutom borde jag sova om 1 minut för ska upp om 8 timmar och 1 minut. Försöker vända tillbaka dygnet. Vill kunna sova, inte bara ligga och filosofera över sånt som ändå inte gör någon skillnad, i timmar.. Jag som hade lagt det på hyllan, eller i alla fall åt sidan för tillfället. Så RÅKAR man överkomma viss information som man inte ville, men som ändå var rätt kul. Samtidigt snacka om att ödet var med och verkligen placerade infon där framför mig, jag hade inget val! Undra vad det var för mening med det? Visar sig nog. Sålänge ska jag FÖRSÖKA att inte reflektera mer över det. Samtidigt vill jag bara åka till Barcelona och ragga på alla snygga latinos. Men ändå, om det omöjliga hände en gång, varför kan det inte hända igen? Ingenting är omöjligt, dock kan det ju hända att man får vänta de där 40...  Fick kontakt med en sjukt snygg brud ute igår som jag verkligen tänkt öva mig lite på, dessutom var hon blondin på köpet(händer aldrig, inte mig), men hon försvann...? Fan.

"Att få henne ett natt blir ett projekt. Att få henne att stanna ett jävla jobb. Att få henne att inte springa efter andra blir en heltidstjänst plus extraknäck på kvällar och helger!" Smart sagt av mig idag... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0