Tönt i ett nötskal

Frågan är stanna hemma med ökade chanser att vakna frisk imorgon bitti, eller lugnt och stillsamt gå ut och minska chanserna, eller i alla fall dra ut på processen. Det är frågan. Egentligen ganska självklart svar, men inte lika självklart efter 3 dagars i princip sängliggande. Börjar bli halvt galen. Samtidigt har jag fortfarande lite ont i halsen och i imorgon börjar det fina vädret, frågan är om det är värt risken. Ja, beslutsångest kan man kalla det. Haha, töntigt egentligen men ärligt talat det som tar upp det största utrymmet i min hjärna just nu. Baaajs, jävla utgångsnarkoman. Eller sällskapssjuk kanske snarare, nä nu måste jag ta och bestämma mig. Ta ett tarotkort kanske! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0