For the rest of my life

Kan jag sluta inbillga mig att jag skulle vara bra på det här, att det skulle vara min grej.. haha.. På sätt och vis får jag väl tacka (gud) att det inte är det, jag lägger helt enkelt min tid på annat. Inte för att det handlar om så mycket tid, men i alla fall. Nu har jag i alla fall ont i halsen för första gången på över ett halvår, jag som inte skulle bli sjuk!!! Dock har det inte brytit ut fullt, och hällre nu än om 1-2 veckor. Så egentligen räknas det inte, fast det är inte så konstigt heller ändå med tanke på hur onyttigt jag ätit senaste tiden och dragit ner på träningen under jul och nyår, men nu är det slut på det! Jag har ju trots allt motivationen och ett syfte, annars hade jag aldrig kommit igång... Men nu är det för resten av livet...! Inga fler avbrott, nu ska jag aldrig mer bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0