Back on track

Det är så mörkt och mysigt, men snart blir det ljust. Även fast vi går mot mörkare tider igen (usch påminn mig inte). Fast äh vaffan, tid är tid helt enkelt. Sitter på min uteplats, mitt kärleksnäste, haha och fick helt plötsligt lust att blogga. Vette fan va de kom ifrån, okeydå - vissa misstankar! :P Men vill aldrig lämna den här platsen, den här soffan, utsikten, känslan, atmosfären, behaget, rumpontet. Just nu lyckas jag ganska bra med att bara vara faktiskt, har vart så länge. Behagligt, behövligt. Kommit på min grej helt enkelt. Ska inte skriva för långt, även fast jag har ett extremt sug efter att bara skriva just nu. Skriva av mig allt som kommer upp. Försökte skriva på min bok idag, gick inte så bra dock. Fattade inte vad jag redan hade gjort och slutade med att jag började läsa mina gamla dagböcker istället! Hm... Alltid lika kul, och så mycket som kommer tillbaka. Därför man borde ha en blogg också, bara lite ibland liksom. Ne nu är det nästan bäck/becksvart, ser bara mina egna händer i skenet från datorn. Kanske borde försöka sova, eller läsa lite kanske. Skriva klart min mållista. Ne nu har jag apont i rumpan och magen kurrar lite. Pöss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0