Destiny did my day

Ja, ödet gjorde verkligen min dag idag. Helt plötsligt öppnades bara dörren, och in kom det som gjorde min dag. Jag känner ändå igen fenomenet, jag kunde inte riktigt alls bestämma mig för hur jag skulle göra men flöt ändå med och gjorde valen på impuls, på känn, även fast jag inte var helt säker eller bestämt mig fullt ut. Det är då det blir såhär, då jag verkligen hamnar där jag ska. Blir påmind, uppspelt men ändå lugn, och det gjorde helt klart min dag. Jag vet vad jag vill ha i alla fall, och helt plötsligt känns det så långt bort, men ändå så nära. Jag fortsätter jakten, det är ändå då jag mår som bäst. Å andra sidan, om livet går ut på att leta efter något, vad gör man då när man har hittat det? Det får jag ta reda på då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0