Livslust går väl att tanka på

Känner mig aningens missnöjd, bättre det i och för sig istället för att inte känna något alls, som jag inte tyckts gjort på senaste tiden. Frustrerande på ett sätt eftersom jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är, än mindre vad det beror på. Jag vill veta, jag vill känna, åka bergochdalbana, skratta, gråta, känna lust, se fram emot framtiden, orka gå upp, ha motivation till att ta tag i saker. Okej, nu låter det som om jag är superduper deprimerad och så är inte alls fallet. Jag gör allt det här, utan större problem egentligen, men inte alls med samma intensitet som innan och jag förstår inte varför. Vill hitta tillbaka till mitt eget jag, vara lika överfylld av energi och handling att jag inte vet vart jag ska göra av allt! Det kan ju knappast vara så att jag redan har slut på bensin, det måste ju gå att tanka på? Livslust är väl knappast en utdöende internationell exportvara som inte räcker till alla? Jag har ju i alla fall allt man kan tänkas behöva för att erhålla den, frågan är var den bristande länken sitter? Dags att ta reda på det...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0