Jäklar vad mycket jäklar det blev

Fy fan vad jag är bortskämd egentligen, med att ALLT verkligen löser sig i sista sekund. Spelar fan ingen roll vad eller hur jag gör, till slut gör jag det i alla fall. Och jag gör det jävligt bra. Detta är dock en väldigt stressande talang, eftersom man aldrig lär sig av sina "misstag" eftersom man inte behöver det. Så egentligen kanske jag bara borde sluta stressa mig själv och sluta ha ångest över den där listan och bara fortsätta köra mitt race? För på något jävla höger eller vänster funkar det ju ändå jävligt bra. Vad är det för räkmacka jag åker på egentligen, samtidigt som jag verkligen inte åker på någon räkmacka ändå trots allt. Men det finns ju baksidor med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0