Orka tänka orka planera

Men rumpi är det enda jag har lust att säga alltså... Allt känns bara så... och jag hamnar allt för lätt i den där fällan, det är det som är problemet. Får nog bli bye bye igen alltså... Alldeles strax, har fan inte tid. Just nu känner jag mig bara allmänt förvirrad, som jag gör ibland, men inte allt för ofta får man väl vara tacksam över. Tror egentligen jag bara behöver ett break, inte tänka så mycket och bara vara ett tag.. Ska bita ihop sista månaden nu sen i sommar ska jag fan bara vara, jobba och ta det lugnt. Inte tänka för mycket, inte planera. Pusselbitarna kommer falla på plats. Just nu känner jag verkligen att jag bara behöver vara, kan ju börja redan nu i och för sig.. ORKA TÄNKA! Hahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0