Who pushed my button?

Idag har jag nog fått i mig minst 4.5 liter vätska. Anledningen, att bli frisk tills imorn! Men just nu skiter jag dock i om apelsinkrokant och ekologiska gelehjärtan inte rensar mitt system också, det börjar bli lite enformigt med argentinskt kranvatten samt den argentinska versionen av typ "eldorado" té. Honung inköpt på en lokal hantverksmarknad väger dock upp saken.

Dock börjar detta nästan bli läskigt, lite kuslig i alla fall. Det är nästan som om det finns en knapp, och jag önskar att jag visste var den satt så jag åtminstone kunde välja våning. Nu har jag ju inte ens kontakt med mina ord, allt hör i hop och knäpps av en efter en. Jag skiter i att det kanske inte är så konstigt, men hade vi kört 5-i-rad hade jag vart jävligt framgångsrik. Någonstans där vid 3-i-rad började jag dock tröttna.

Absolut ingenting. Ingen, ingen, ingen, ingenting. Ingenting. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0