My plan : NO PLAN!!!!

Är upprymd, och tom, på samma gång. En ganska bra känsla faktiskt, känns som om jag är ganska långt bort. Vilket jag visserligen är, men om 5 min ska jag tillbaka till verkligheten! Eller okej 15 då... Ska nog inte säga så mycket mer än så, livet leker och jag tackar det varje dag för att jag kan uppskatta det.. Visst är det väl skört, inget blir starkt och stabilt på en dag. Speciellt inte med vitaminbrist, höhö. Men JA, my plan is no plan! Ändå vet jag vad jag ska göra med mitt liv nu. Och då menar jag inte bara lyssna på Ace Of Base. Hahah.. Humorn är också på topp! ;-)

Detta inlägg beskriver verkligen min inställning till livet för tillfället, om nu någon annan än jag kan tolka det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0