You don't always get what you want, but what you negotiate

Jag måste erkænna att det hær kænns lite lustigt ændå trots allt, men bra. Fast egentligen, hur fan lyckas jag tappa bort mitt pass och bli kvar i Kenya. Alltså, sånt som bara hænder mig. Det kænns lite typiskt på något sætt. Jag tyckte ju att resan var lite kort och hade gærna passat på att uppleva lite mer nær jag ændå var på plats, och vad hænder? Jo, ødets ironi ordnar detta åt mig. Jag sæger då bara att det finns en mening med allt, æven fast det den hær gången dock kostade mig mitt pass med alla visum. Jag fick i alla fall ett rosa litet tillfælligt pass i utbyte. Dock obetydliga saker egentligen. Nu væntar en liten tripp till kusten och kritvita strænder efter ett "hårt" liv i Nairobis slumm Kibera innan det blir hem till det kind of efterlængtade livet hemma. Livet ær alltbra knasigt emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0