Ordinarie samhällsnytta på schemat

Jag ska jobba min första någonsin, hela jobbdag imorgon. Ska bli intressant. Tror inte det är min grej, 8 till 5 är inget jag planerar resten av mitt liv direkt. Men lite ordinare samhällsnytta måste man ju prova på innan man börjar latja. Kommer nog inte klara av att enbart lattja så länge, massa nytta ska jag självklart göra. Även fast jag inte kommer göra det 8 till 5. Kalla mig snobbig. Jag kallar det bara leva det liv jag vill. Och det kommer bli niiice! E jag grymt övertygad om idag i alla fall! Känns skönt. Nu ska jag bara "stå ut" en månad, sen leva livet en månad sen ansluta mig till ordinarie samhällsnyttan en månad i alla fall. Sen börjar de stora grejerna, the real life. Men nu sova, ska för fan upp 05.45 och det var INTE igår kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0