they think I'm crazy

I die för that picture, får begräna mig till 10 sek åt gången. Haha. Just nu, den där känslan i bröstet. Jag som måste koncentrera mig på annat, fan. En vecka i alla fall. Tror jag måste ta saken i egna händer, snarast. Så inte hela sommaren går, och vi fortfarande står där som två fån. Det är vinna eller förlora som gäller. Jag kan inte gå och vänta hela livet, har väntat länge nog nu. Känslan i bröstet expanderar när jag tänker på det, känslan jag får av bara 'ordet'. Men ja, det kan nog vara dags då. Inte planera för mycket, vad jag än får för svar kommer jag fortsätta stå för det. Snart är det sommar och jag vill bara ligga på din arm i solen. All my friends are angry, they think I'm crazy cause' I don't let you know about the feelings that I have for you. Something tells me that you feel the same way too. It's only a matter of time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0