Upptäcktsfärd

Hade såklart en grym dag idag som kompensation, en av de bästa hittills den här månaden faktiskt om jag tänker efter. Har sett så mycket nytt, kollat på två lägenheter, ätit en utmärkt lunch på en ekologisk restaurang, prommenerat massor i fint sällskap och hittat väldigt fina områden. Imorgon fortsätter det med minst två lägenhetsvisningar och sen konst och fotoutställningar resten av dagen. Känner på mig att det kommer bli en bra vecka! med kanske en flytt? Eller i alla fall ett beslut.

Ska aldrig uttala sig i förväg, aldrig ropa hej förrän man kommit över bron!, men kanske får lite svårt att välja nu... Om jag ens får välja såklart. Men ett av rummen idag var på en utmärkt adress, i ett gammalt hus och med balkong högt upp över gatan. Men det känns lite ensamt, så skulle nog behöva dela det med någon. Ändå tror jag nog att jag hellre skulle vilja bo med mer människor, men på en sämre adress? Ska inte uttala mig i förväg, men rätt snabba beslut kommer nog behövas. Jag fortsätter jakten imorgon helt enkelt.

Ändå har jag en drömbild i huvudet (som jag inte alls planerar att genomföra denna gången dock), som jag får berätta om någon dag. Fan alltså, hade jag inte velat arbeta med människor borde jag jobbat med arkitektur och design. Har dock en idé om hur jag ska få in även det i mitt arbete mot en rättvisare värld. Vem har sagt att man inte kan göra allt man gillar här i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0