Det är helt enkelt så det får bli

Tror jag har det mesta sorted out nu, eller ja, det som behövs. My plan still is; no plan! Men så jävla skönt att slutligen ha bestämt sig, för ja, jag har nog det nu. Det finns inget som talar emot egentligen, och inget som lockar mer. Det är den där jävla kontinenten jag ska till helt enkelt, det är helt enkelt bara så det är. Livet är långt och det finns gott om tid till det andra, sen. Mitt mission börjar där helt enkelt. Just nu finns faktiskt allt jag vill åt där, så det är ju bara att tacka och buga. Trodde seriöst inte att jag skulle bestämma mig såhär snabbt, men det gjorde jag. Och snart sitter jag verkligen på det där planet, med en ombokningsbar biljett hem i april. Stockholm är också härligt visst, men jag ser mer än fram emot att ta mig an det i vår igen istället. En till vinter skulle seriöst ta död på mig. Jag lider redan nu. Det handlar väl egentligen inte bara om det i och för sig. Jag älskar det här stället, men nej, för tillfället har jag inget att hämta här. Och det beror på en massa olika saker, som jag förtillfället inte behöver grubbla speciellt mycket på å andra sidan. För jag ska iväg, långt bort som vanligt. Fattar inte varför jag inte nöjer mig förrän jag är tvärs över hela jordklotet? Från 60 breddgrader norr till 30 breddgrader söder. Det här blir i alla fall längst hittills. Buenos Aires here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0