Boto rosa

Det var väl ganska precis exakt så som jag hade förutspått, även fast jag inte riktigt hade förstått det. Eller det hade jag nog. Då kommer man såklart ridandes tillbaka som en riddare på en rosa delfin. Dubbelchecka, visst är det väl försent den här gången också? Check, check. Just nu vet jag faktiskt inte, och är ovanligt lugn i det. Senaste dygnet har mycket hänt och jag har aldrig legat så sömnlös på år och dar. Men mitt senaste, och slutgiltiga move la sig som ett lugn över hela min existens. Nu fick jag lite ont i magen dock. Men det är bra, det är känslor. Och jag har faktiskt tillit för tillfället, tror det är det som det här lugnet kännetecknas av just nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0