Men neeeeeeej

Vad om jag faktiskt inte tar den där biljetten hem? Idag är en sån där dag då det gör ont i mig bara vid blotta tanken på att åka hem. Sverige skrämmer mig, svenskar skrämmer mig? Alla jag pratar med vill där ifrån? Varför ska jag hem till något alla vill åka ifrån? Okej, alla vill alltid åka ifrån det stället de är på verkar det som (går att diskutera), så ska väl bara vara glad över att jag faktiskt gjort det. Men nä, idag är jag inte så jävla säker på att jag sätter mig på det där planet. Men en sak är säker i alla fall och det är att jag är jävligt trött på att leva i ett moln av plangörande. Beslut får mig att må illa. Ändå våldgästar de mig hela tiden. För nej, jag kan inte bestämma mig. Men det enda som ekar i mig just nu är jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte. Imorgon kanske något annat ekar. Ska försöka lyssna den här veckan. Men nä, jag vill fan inte. Jag känner mig klar men ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0