Bella, kvinnoslukerskan?

(Precis som sin mor, något med könet gick dock lite snett där på vägen...) Lite intressant information såhär på kvällskvisten, borde visserligen sova snart för hoppas på att "få lite pool" (nej Anouka, inte s****) imorgon innan klasserna börjar. Redan innan jag kom hit fick jag kontakt med en kvinna via internet, ni som känner mig vet att jag är en liten datanörd innerst inne och det är faktiskt ett väldigt bra sätt att träffa människor på. Speciellt om man kommer till en främmande plats! I alla fall, vi har pratat en del fram och tillbaka sen dess och vart på väg att ses flera gånger, för en middag, på klubb osv. Men det blev helt enkelt aldrig av och rann ut i sanden lite, speciellt med tanke på att jag åkte och reste också. Här om morgonen ser jag henne gå förbi mig och ut från en klubb, inser för sent att det är hon och känner inte riktigt för att skrämma hela gatan med min vackra whiskystämma genom att skrika efter henne. Skickar sms, men hon såg det inte förrän hon kom hem.

Tog upp kontakten på internet igen, för mycket riktigt visar  det sig vara henne jag sett. Kvinnan är allmänt mystisk, men så kommer det fram. Hon har flickvän nu och kan därför inte träffa mig längre. Jag som faktiskt inte (för en gångs skull ;-) hade några baktankar säger uppriktigt att jag är glad för henne skull, helt seriöst, eftersom vi från min sida bara skulle träffas med utgångspunkt som vänner. Kvinnans svar blir, Va.. är du? Ja, men damen ursäkta mig??!! För det första har vi inte ens träffats och om jag mot all förmodan hade fått för mig något i alla fall hade jag väl för fan sett till att vi hade setts för länge sen? Vill bara ge er ett exempel på den argentinska misstänksamma mentaliteten. Vad fan tror folk? Okej, de får tro vad de vill. Det intressanta är hur de uttrycker sig...


Well, you better watch up...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0