Allt är vettigt

Även fast jag ändå på något sätt ville göra det där innerst inne, så känns det här så sjukt mycket bättre nu ändå till slut. Att vara fri, känns bara så mycket bättre. Även fast jag längtade efter att börja göra något vettigt (som om det här inte är vettigt) på riktigt. Allt är vettigt så länge man är lycklig! Sen är jag ju bäst på att impulsivt komma på nya dumheter, så dom har jag skickat in nu, 2 dagar för sent dock. Nu känns den kommande tiden sådär ljus och briljerande igen, och full med möjligheter. Bara låta sig dras dit tyngdkraften drar en, så länge det inte är marken, bara att passa på. Passa på att vara fri så länge man kan. Dock planerar jag att aldrig ta det ifrån mig själv, det är bara de där 3 (2) åren av ödet som skrämmer mig. Men jag har sagt det förr, och det är dags att inse sitt öde. Fast egentligen skrämmer det mig inte längre, men så länge ska jag passa på. Passa på att utnyttja den där lilla strimlan av elastitet. För allt är ju faktiskt mer än vettigt, så länge man är (mer än) lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0