Fast det är ändå lite mysigt på något sätt

Sitter här och drömer mig bort till varmare breddgrader. Det blir bara kallare och kallare för var dag som går och jag börjar seriöst tvivla på om jag verkligen klarar av det här? Man vänjer sig väl igen med tiden antar jag. Förmodligen kan man använda de här skorna igen nästa år någon gång, de passar ju inte riktigt i alla tillfällen, om ens alls i Sverige? Fast det där med klädkoder har jag aldrig vart bra på, sen har jag blivit så himla bekväm av mig (ja de är faktiskt bekväma). Förstår inte alls hur folk, eller tjejer, kan gå ut med klackar och barar ben... Långkalsonger och eccoskor ska det vara, typ? Ja i vinter ska jag vara varmt klädd, bekvämt går före snyggt. Både och kanske vore något att satsa på! Ja vi kör nog på det, sen skadar det ju inte med flashbacks ibland...

Kommentarer
Postat av: Merily

That necklace looks really good with purple.

2008-09-21 @ 17:13:01
URL: http://sequinmagazine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0