Igen och igen och igen

En god nyhet är att jag bara har ont på ena sidan av halsen, en annan att jag vart på bio och skrattat ihjäl mig, en tredje att jag äntligen fått vara ute i det fina vädret. Som grädde på moset lite spänning i vardagen också. Åh, herre gud, vardag. Har sommaren redan blivit till vardag? Snart är det slut med det, känns för första gången på tre år lite ångestladdat. Förra året såg jag fram emot höst, vinter och mörker och året innan befann jag mig i Brasilien så gick aldrig mot sådana tider. Men nu? Ge mig sommar, IGEN. Skulle gärna spola tillbaka tiden, göra allt igen. Det skulle gärna få vara kring midsommar, ja ta mig gärna tillbaka mig dit. Då visste man ännu inget, nu vet man, inte allt, men tillräckligt. Nej nu ska jag drömma mig bort först i min bok, sen i min sömn i väntan på att bli HELT frisk. Men Ligg med mig.., vem skriver så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0