Det sägs att man blir fast

Det är lite sjukt egentligen hur snabbt saker och ting kan ändras egentligen. För bara någon dag sen kändes rumsletandet vääääldigt utdraget, och det är sant, jag har spenderat mycket tid till att leta och leta. Nu har jag minst 4 rum på g, alla till bra pris och jäkligt nice läge. Åååh, allt bara känns så bra just nu. Det roliga är ju att nu när jag förmodligen är nära trivs jag ändå så bra där jag är nu, dock vill jag inte bo i min resväska och på 6 bädds rum någon längre period. Två av rummen är väldigt nära här så kan ändå komma hit och gosa med alla trevliga prickar här om jag vill. Eller så är det helt enkelt dags att klippa navelsträngen till brassarna? Och den schweisiska grafiska designern. Haha, det är ju bara för lustigt hur saker och ting kan ändras. Men so far, ja den här staden är hypnotiserande på något sätt. Ändå har jag sett och gjort långt ifrån allt. Men folk säger det, man blir fast i Buenos Aires.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0