Inte en sekund och jag överlevde ;-)

Har varit utan internet hela helgen, saknade det inte en sekund! Jo okej, några sekunder då det var mer eller mindre livsviktigt, men kolla, jag överlevde ju utan! ;D Dessvärre behöver jag det fortfarande i detta eviga lägenhetsletande, vilket jag börjar bli liiiiiite trött på. Letar inte alls lika intensivt som i början, och inget av det jag hittills kollat på har vart aktuellt. Men jag litar på att jag kommer hitta rätt, nån stans där ute väntar ett rum på mig. Innan novembers slut, snälla? Går visserligen ingen större nöd på mig här, meeeeeeen, bo på hostel, i min resväska, ha 4 privata housewives, prata mestadels engelska och portugisiska... är ju inte riktigt vad jag är ute efter! Men än så länge funkar de fin fiiiint ;-) Jag menar, 4 privata housewives tackar man väl inte nej till? Medan ödet fixar the rest åt mig...

Om bara swedbank kunde funka oxå? Just nu innehar jag ca 3 pesos (6 kr) skulle jag tro (får ta och räkna sen). Jag som ska på queertango och allt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0