Nu är det dags igen!

Jag tyckte det var på tiden att jag började blogga igen, det är nu två veckor sedan jag kom hem igen. Tyckte jag kunde få vila mig lite, men nu är det dags igen. Har som sagt bloggat innan, men eftersom jag precis kommit tillbaka till Sverige igen efter 1 år så känns det bra med en nystart - nytt liv, ny blogg. Så nu är jag på banan igen, vi får se hur länge jag lyckas hålla mig på spåret!

Om 21 dagar fyller jag 18, jag tror nog att jag överlever. Förstår inte hur jag överlevt förut, det senaste året har väl inte vart något direkt problem eftersom jag befunnit mig på en mer eller mindre laglös plats, men nu. Jag räknar nästan varje sekund, bara 3 veckor kvar! Jo men jag överlever nog ska ni se...

Det är i alla fall hur underbart som helst att vara hemma igen och livet leker - ja det skulle förståss vara ännu trevligare ifall alla dessa moln bara blåste bort från Stockholm och temperaturen la sig på en si sådär 20 som det var när jag landade 19.00 den 24 juli. Men än är sommaren inte slut, det får den inte vara! Okej, jag har haft sommar och varmt i cirka ett år, men den svenska sommaren är något speciellt i jämförelse (när det inte regnar vill säga). Men snart kommer solen fram igen, det är jag säker på. Det är trots allt 2 veckor kvar på sommarlovet...

Idag har jag vart på massage och shoppat lite på mitt hemliga smultronställe, haft lite hemmaspa och ätit god lunch med mamma. Nu segar jag runt lite hemma och väntar på bättre tider, kanske att symasinen åker fram. Egentligen borde jag väl fortsätta läsa lite körkortsteori! Det ordnar sig... Ikväll, om vädret tillåter, blir det nog dansgolv för 50,000 personer på Stureplan! Dock är det 20års gräns på samtliga barområden, något som jag faktiskt måste erkänna att jag är lite skadeglad för (+ jag får ju sällskap utanför)! Hörs snart igen, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0