På inte så hög nivå

Just nu känner jag mig bara så extremt jävla seg, helt låg rakt igenom. Så är det ibland. Inte har jag bloggat på snart en vecka heller, förstår inte hur dem som bloggar mycket har tid egentligen. Det tar väl inte sådär jättelång tid egentligen, men jag har verkligen inte suttit vid datorn den här veckan. Ensam hemma nu i alla fall tills på söndag, men än så länge har jag inte planer. Ska alldeles strax ut och övningsköra med min kära K, sen vet jag verkligen inte vad som händer. Har bara verkligen ingen ork till att ringa och höra av mig till folk för att se vad som händer, bjuda hem någon på middag eller föreslå en fika. Ska vänta på att energin kommer tillbaka först, vilket den nog gör snart. Självklart ska jag väl hitta på något kul i helgen, nästa vecka börjar ju skolan. Borde väl bädda ner mig och läsa lite körkortsteori eller fortsätta fixa iordning på mitt rum också. Allt ska nog hinnas med... Kanske borde fortsätta med mina ska göras/mål listor och komma igång med träningsschemat igen. Insåg precis att jag är hungrig, får väl göra iordning en sallad eller något innan körningen! Här skas ta körkort, eller ja i september i alla fall!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0