Övningskörning och fika

Måste säga att jag börjat tröttna lite på att festa faktiskt, men det är nog bara någon övergångsperiod just nu innan den stora dagen om 19 dagar! Men jag kommer nog inte fortsätta som jag gjort det senaste året, eller vi får väl se. På ett sätt känns det bra och på ett sätt lite tråkigt, att jag nästan föredrar att mysa hemma ibland... Men vi får väl se som sagt. Har fortfarande inte ens varit hemma i 3 veckor, det regnar, det är jävligt segt att inte ha fyllt 18 ännu, blev väl lite mycket de 2 sista månaderna i Brasilien kanske, all övningskörning och renovering av mitt rum tar på krafterna, likaså att försöka hänga med och uppdatera sig på allt som hänt... Jag har liksom fullt upp i stort sätt hela tiden ändå!

Satte som sagt upp en fondtapet i mitt rum igår, och gud så snyggt det blev! Det roliga är att jag faktiskt la ut en bild på just den tapeten i min blogg för ca 1,5 år sen, och nu sitter den på min vägg. Bild kommer väl igen någon dag. Nu ska jag bara köpas lite mer grejer från IKEA och fixa det sista, vänta på spegelskjutdörrarna... Det kommer bli så sjukt snyggt där inne att jag aldrig mer kommer vilja gå hemifrån! Inredning är verkligen en av mina stora passioner!

Igår i alla fall, efter tapetseringen åkte jag in och fikade med Gabriella som jag inte träffat sedan i mars, så det blev en del uppdatering. Sedan mötte jag upp Towe och Jennie och det bar iväg hem till en kompis som vi hängde hos resten av kvällen och drack mojitos! Åkte hem ganska tidigt ändå. Imorse fixade jag och läste lite innan det blev fika och prommenad med Julia på söder trots det hyffsat dåliga vädret, men det funkade ganska bra. Sedan hem för tacos och familjemiddag, bäddade ner mig lite med mamma i sängen och läste lite körkortsteori innan Tess ringde från en busstation i Småland och ville ha sällskap! Nu har jag precis vart ute och övningskört lite i mörktet, börjar bli riktigt skillad på det där. Nu läsa och se om jag kan sova hyffsat tidigt. Imorgon blir det shopping, körlektion och kräftskiva! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0