Vara-uppe-hela-natten-tjej-kväll

Goda nyheter, känslan är borta. Jag visste det ju hela tiden, men ibland är det bra att låta sig dras i såna perioder. Som jag sagt så många gånger förut, de behövs också även fast de inte är så trevliga. Vet inte riktigt hur det gick till, men den smög sig liksom bort utan att jag knappt märkte det. Har liksom inte tänkt så mycket sen igår kväll då T kom hit, ibland är det så skönt att få stanna upp och komma bort lite. 17.17 såg jag precis nu, vem är det som tänker på mig? ;) Det var i alla fall länge sen man hade en sån där vara-uppe-hela-natten-tjej-kväll, det blir inte av lika ofta som när man var typ 14. Det är ju faktiskt ganska kul och mysigt trots allt, man behöver väl inte alltid festa? Okej det var sista helgen på sommarlovet, men det bara regnar och är allmänt ruskigt ute. Har ju nästa helg också innan lektionerna börjar, och helgen efter det fyller jag ju 18!!!

Vi hade det mysigt i alla fall och drack hemmagjord latte, käkade "snacks" ;), satt på uteplatsen, tittade på film, fick skumma samtal vid 4 från en viss C som påstod att festen bara börjat, och framför allt så hittade vi vår drömlägenhet i Paris, synd att det är så lång tid kvar bara. Men den kanske finns kvar då? Drömma är ju alltid härligt i alla fall... Sjukt snygg var den i alla fall! Kom fram till att vi nog skulle utgöra ett ganska bra hushåll trots allt, om T får ordning på naveln och jag på mina konstiga utbrott... Haha... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0