Softa på soffan

Seriöst, vad hände med partybella? Har hon dött eller? Nej, hon tar det nog bara lugnt ett tag. Chillar. Väntar på bättre tider! Bra för levern är det ju också, den är säkert jätteglad! Har bäddat ner mig i soffan och kollar på film, inte var det bättre igår. Haha. Snart får jag besök i alla fall så man slipper känna sig så ensam i vintermörkret. Kommer nog seriöst aldrig våga åka tunnelbana igen (kollar på Beck). Buhu, polis ska jag inte bli i alla fall! Allt är så grått och trist! Kul liv lixom. Nej, jag känner mig mer kreativt lagd. Musik, dans, inredning och språk! Ja, jag väntar på bättre tider med andra ord. Herregud, jag har hela livet framför mig! Så mycket att se fram emot. Så länge kan jag gott softa på soffan ibland på lördagskvällarna, ingen har dött av lite färre kalorier. Nej, nu tillbaka till Beck innan de andra kommer. Fan, jag som skulle hinna klä på mig i pausen (sitter här i morgonrock), haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0