Ge mig till dig och vi får det bästa av två världar

Och så händer det igen, jag blir gaalen. Den där känslan i magen, bilden i huvudet. Jag blir inte av med den, vill inte bli av med den. Kan inte slita mig, jag bara måste. Kan inte riktigt komma på närsenast det var såhär, men det var länge sen, tråkigt och skönt nog på samma gång. Men det krävs mod för att väcka kreativiteten och då släpps kontrollen och bilden av insikt tar över. Det är så tydligt det kan bli, och jag vill inget hellre. Ibland bara vet man, och den här gången finns det inga direkta hinder, som vid tidigare tillfällen. Vill man något, så får man alltid igenom det till slut. När jag tänker efter är det så med det mesta i livet, trots alla motgångar. Det gäller bara att göra sin beställning och betala för den när den kommer. För jag måste, så långt vet jag! Jag har klarat mig rätt bra, men ibland går det lite för långt , fast det är man själv som väljer. Kan inte låta bli, vill ha dig! Här, här, här! Nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0