Think outside the box

Det ligger en förbannelse över mig och körkortsteori. Jag vet inte vad det är, men det går inte ihop, inte ännu (men nästa fredag MÅSTE det göra det). Jag har en tendens att göra löjligt enkla grejer komplicerade i mitt lilla huvud. Även fast det är vad jag gör för det mesta måste jag think outside the box helt enkelt, speciellt när det gäller det här!  Men jag ska inte låta någon jäva förbannelse ligga i min väg, jag har helt enkelt genomskådat vägverkets "list" och den är INTE rolig. ÄH VAFFAN, jag vet att jag kommer klara det här. Om två veckor har jag körkort, det är jag helt säker på. Punkt slut.
Visst är det löjligt många LÖJLIGT torra strån ivägen, men titta, där borta skiner ju solen!

Kommentarer
Postat av: Marielle

hahahahahaha!

2008-10-31 @ 03:18:32
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0