Ja självklart, jag har alltid ytterkläder inne!

Ja, lite delade meningar det här med hur det går för mig när päronen glassar i sydeuropa. Jag var ju nästan där, för 300 spänn - men så blev hyttfan hyrd i sista sekund. Menmen, diskhögen växer i köket, kattlådan orensad (men vaffan jag skulle ju göra det idag, eller igår, eller i lördags var det kanske?), hör ljud från de delar jag inte vågar beträda = panik, gör inte riktigt det jag ska kanske, helt speedad och går på högvarv. Tur att jag har sällskap för det mesta i alla fall. Ändå vill jag flytta hemifrån, hur skulle det gå? Nej men alltså, så farligt är det faktiskt inte, diskhögen har jag faktiskt tagit hand om, och resten eh.... Det är faktiskt en helt annan sak när det är ens eget, inte för att jag har någon erfarenhet, men så är det i alla fall! Nej just fan, jag får inte glömma att läsa eller skumma igenom 30 sidor i uppslagsboken! Det skall göras varje dag den kommande månaden, fram till den 25! Kul liv jag har, jo men visst! Livet är ganska party (eh förhoppningsvis)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0