Min mysiga verklighet


Kanske inte en helt vanlig lördagskväll, men film, en mamma och gosiga katter är ett steg på vägen. Hela min vad är tjock och gör ont och jag kan knappt gå. Vill inte ens tänka på vad jag har gjort idag, men det var ju kul så varför inte? Lika bra att passa på så länge man kan. Plus det är härligt att drömma, speciellt när man vet att det en dag kommer att bli verklighet. Kvällen igår började bra med middag och besök från USA, sen blev det utgång och jag frös sönder, bland annat. Jag är så himla opepp nu för tiden, vet inte vad jag kan göra åt saken. Hoppas min vad ger med sig imorgon iaf, eller så är det 160 spänn åt helvete. Snälla muskeln, ska vi samarbeta lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0