Såhär fin var Hanna på min 18års dag


Det är tur att man har en katt som ställer upp i vått och torrt iaf, varesig den är sådär värst jätteförtjust eller ej. Min mamma har ju inte riktigt förstått det där med hur man är en stödjande mor och svarade allvarligt på "jag fyller 18 imorgon och ser fan ut som 12" att det ska jag minsann vara glad för när jag är 35. Det är väl då man ska säga något i stil med "du ser ju inte alls ut som 12"? Jaja, Hanna tycker nog inte att jag ser fortfarande ser ut som 12 i alla fall (förhoppningsvis), även fast jag beter (se bilden ovan) mig som det ibland?

Kommentarer
Postat av: Johanna.

nej så söt!

2008-09-08 @ 20:32:01
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0