Jag blir mer än gärna ditt nästa offer

Åh gud, du är så spännande, kan liksom inte alls få nog. Samtidigt skriker allt jag vet VARNING, VARNING men du är som en drog och jag blir gärna ditt nästa offer. Att betrakta kakan på anstånd var inga problem, men när jag väl fick den serverad framför mig känns det som en omöjlighet att inte få provsmaka. Det är något som tilltalar mig något extremt, tror jag vet vad det är, enkelheten, ärligheten bland annat och såklart skönheten. Vilken dragningskraft, jag vet inte vart jag ska ta vägen för att det är så spännande. En natt med dig och jag är mer än nöjd, egentligen skulle jag kunna leva på den dos jag redan fått. Din hand i min, din blick, ditt ben under mitt, uppmärksamheten, bekräftelsen. Och får jag mer finns det väl risk för att jag inte kan få nog, men jag är villig att ta den risken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0