Undra om tecken är tecken

På tal om tecken, så åkte jag med samma tunnelbanevagn både in och ut från stan, och inte nog med det så bar den ett speciellt namn. Oh lord, det är lite olidligt på något sätt. Vill ha mer, mer, mer! :) Men nu är jag sjuk och rastlös, pride är över, om 2 och en halv vecka börjar vardagen igen. Har inte så mycket att säga förutom att det känns lite, lite obehagligt. Men äh vaddå, livet går vidare. Så länge men ändå känner att man tar reda på tiden, vilket jag ändå försöker och tycker att jag gör för det mesta. Men samtidigt är det ingen idé att fokusera allt för mycket på det som redan vart, inte fan på framtiden heller. Har gått vilse lite för tillfället tror jag, måste hitta tillbaka till stigen jag är på just NU. Inget annat har fan betydelse, ändå är det lite, lite obehagligt. Känns inte riktigt som om att jag är här, vet inte riktigt var jag är. Blir nog lätt så efter 7 dagars konstant festande, har nog slagit rekord fan. Men visst har det vart skoj! Nu bär det av framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0