Å andra sidan

+ listan:

jag sparar pengar
jag slipper fixa krångligt visa
risken för hudcancer minskar
jag slipper bli magsjuk
jag slipper en lång flygresa
jag slipper massa jobbiga människor efter mig

eh.. ja.. listan kan INTE göras lång, jag vill jag vill jag vill!!! buhuuu... Kan inte riktigt släppa det, och inte fan blir det bättre av att man har ägnat eftermiddagen åt att VÄNTA och vänta och ta reda på info. Faaaaan! :( Kanske bäst ändå trots allt, men jag viiiiiill! Okey, jag har hela livet framför mig men jag hade en sån EXTREM lust. Kände mig så spontan, ville bara ge mig ut på äventyr och inte tänka! Som jag brukar... Back to vardagen. Jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0