Revenge is a dish best served cold

Inte förbannad, jo förbannad. Inte förvånad, jo förvånad. Har ännu inte berättat, vädrat för någon. Gått och burit/bärt på det hela dagen, eller egentligen ända sedan det hände, men fram tills den fullständiga versionen har jag i alla fall vädrat ut det. Lite förvånad över mig reaktion ändå, men det gäller väl att hålla masken. Det kom nog som än chock ändå även fast jag inte var förvånad, var ju det jag trott hela tiden. Bara vetat, mig går inte att lura. Visst är jag förbannad, men tar det ändå inte personligen. Känner mig inte så utsatt som man skulle kunna tro, bara arg. Ilska som ska ageras. Mest av allt tycker jag ändå att det är konstigt att det faktiskt finns människor som gör på det sättet i över huvud taget. Helt chockad uppriktigt sagt. Men konfrontationen ska bli ljuv, kan knappt vänta. Aldrig behövt göra något sådant förut, för vad jag vet är det ingen som gjort något ens liknande mot mig, vad jag vet i alla fall. Visst att jag vart med om mycket, men det här är fan en kategori för sig. Nu fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0