Jag föddes inte med skorna på

Okej, jag måste skaffa mig ett bättre objektiv. Fota, fota, jag vill fota. Men det är ju så sablarns dyrt. Studentpresent kanske? Eller när jag blir rik (inom kort). Sen måste jag skaffa en fotokompis också, Nadia var tog du vägen? Har ett annat offer på g också. Och kan jag bara söka den där utbildningen, för säkerhets skull?

Annars är jag lite splittrad i en fråga, vill inte bli "känd" för det, men vissa andra saker tackar man inte nej till precis. Jag hittar nog på något!!! Balans, kommer inte från början, men infinner sig till slut. Jag är lite stressad ibland tror jag, som om att jag föddes med skorna på? Nej, allt kommer inte från början, det är något jag måste lära mig förstå. Såklart det kanske blir en lite utdragen process när man är splittrad i en viss fråga som jag är, men det är bara fortsätta fundera.

Nej nu måste jag sova innan jag tappar bort den här natten också. Näsan mår bättre, jag som knappt kunde andas idag. Den begåvningen har jag fått tillbaka nu i alla fall. Tack för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0