Totalt nöjd

Just nu är jag på sånt där underbart humör. Inte sprudlande av lycka men lugn och tillfredställd. Trots att jag sov till 16 idag och kvällens enda planer blev inställda... Totalt nöjd med att livet är exakt som det är, accepterande mot mig själv, trånar inte efter något och inte ett dugg avundsjuk på någon annan. Vill bara vara mig själv rakt igenom, leva mitt liv och köra mitt eget race. Kan uteblivandet från cyber space ha något med saken att göra tro? Det har vart så sjukt skönt att inte behöva uppdatera eller hävda sig på internet, befriande och framför allt gett mig så mycket mer tid. Och inte ett dugg svårt, förvånansvärt nog.

Det enda som irriterar mig något... är satans jävla studera. nu och deras ansökningssytem vilket gör att man måste bestämma sig EXAKT innan den 15 April. Vad fan är meningen då med att man kan söka upp till 20 program och kurser? Det blir till att välja världsdel redan nästa vecka då, spanska eller portugisiska? Barcelona eller Brasilien? Helvete. haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0