Hittar man det inte, hittar man något annat

Just nu har jag INGEN som helst aning om vad, eller hur! jag gör nästa vecka ens. Jag lever i ett ständigt moln av att göra planer! Men nu lever jag verkligen upp till mitt namn, my plan no plan, mer än någonsin i alla fall! Det var ju min plan, och har man inte allt helt klart för sig kan det ju bli aningens komplicerat emellanåt. Å andra sidan finns det ju en charm i det också. Även det är en konst man måste lära sig! Jag kanske har gått igenom liknande erfarenheter förut, men det har aldig erbjudits ens i närheten så mycket valmöjligheter som nu. Allt har alltid varit mer eller mindre planerat, och det största besluten jag behövdt ta var egentligen bara att åka! Situationen nu är verkligen grymt annorlunda, men måste ändå säga att det går framåt. Så länge jag är vid gott mod är jag nöjd! Livet är så fullt av möjligheter, konsten är bara att välja rätt och hitta dem innan det är för sent...


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

det är inte lätt det där

2010-12-19 @ 14:13:18
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0